Banner Forum Image

Ang babysim

Diskutera barnaktiviteteter och lyckas med ditt barnkalas

Ang babysim

Inläggav ulrica42 » tor aug 21, 2008 19:34

Vi har bokat in oss på babysim i höst, ååhhh vad roligt :P :P Men... vad ska man inhandla till det? Har sett såna badbyxor som jag har fattat det som ska fungera som blöja? Eller måste man komplettera med badblöjor som jag har sett hos Huggies? Jag är helt vilse i denna världen så behöver en guide! Jag måste handla en baddräkt dessutom... *morr* vägrar visa upp mina tjusiga ränder i ett badhus.
Användarvisningsbild
ulrica42
Alltid online
Alltid online

Re: Ang babysim

Inläggav tulle » tor aug 21, 2008 19:50

Hej tjejen,

Här i Uppsala så var vi först på en info träff och då kunde man köpa speciella badbyxor till dom små liven:-) Det räcker bra med dom. Dom ser ut som små badbyxor med snörning som man kan dra åt i ljumskarna och i midjan.
Ni kommer ha det sååååååååååå kul. Gabbe älskar att bada så vi längtar till på måndag då vi fortsätter efter sommaren.
Bild
Användarvisningsbild
tulle
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kakan » tor aug 21, 2008 20:35

Vi börjar oxå på babysim, nästa söndag smäller det! Vi ringde och frågade, och där vi ska gå så kan man köpa badbyxor på plats. Det brukar räcka med det, blöjor behövs inte när det är såna speciella byxor som tulle pratar om här ovanför.
Bild

Bild
Kakan
Alltid online
Alltid online

Inläggav Redhotwera » tor aug 21, 2008 20:37

Edwin ska på babysim för första gången på måndag!!!! Så spännande. Vi har köpt Liberos "swimpants" och det ska ju vara som en blöja som inte tar åt sig vattnet.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Inläggav Redhotwera » tor aug 21, 2008 20:38

Hehe, jag har köpt vattenkamera också. Måste ju fota när han simmar!!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Inläggav Redhotwera » tor aug 21, 2008 23:21

Ja det är en engångskamera som vi har köpt. Vi kommer att vara alla 3 när det är dags för bad! Pappa får ta Ed och jag kommer att vara fotograf! BAdet ligger inte på gångavståndoch jag har inget körkort så pappa måste vara med när det är simning. Lovade farmor att hon ska få följa med, då kan jag vara hemma och ha egentid :D
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Inläggav Carola_Carro » fre aug 22, 2008 21:19

här är de spec badbyxor som gäller.. Går inte och köpa dom på lindex för dom godkänner dom inte..
Bild
Carola_Carro
Alltid online
Alltid online

Inläggav Solrosen » ons aug 27, 2008 21:45

Bianca ska börja imorgon med sin pappa. Han är lite orolig att det endast är för mammor, men jag tror att det är lite olika vem som går med barnet. I infobladet står det om amning undet passet etc så han tolkar det nog som det riktar sig till mammor.
Men jag är ju med och kollar på så klart, det vill jag inte missa!
Solrosen
Stammis
Stammis

Inläggav Redhotwera » ons aug 27, 2008 21:54

Det var några pappor med när vi simmade, så jag tror inte han behöver oroa sig att han är ensam :)
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas