Akut HJÄLP!
7 inlägg • Sida 1 av 1
Akut HJÄLP!
Hej,
På Noahs dagis nu under juletid så har de så att alla familjer köper en julklapp som ska fungera både för tjejer och killar från 1-5 år och ska kosta max 30 kr.
Nu är de Noah och en tjej som är 1½ sen är de några som är 2 år och resten 3-5 år..
Men vad ska man köpa?
Måste ha med paketet den 27 november till dagis och skulle behöva lite råd!
På Noahs dagis nu under juletid så har de så att alla familjer köper en julklapp som ska fungera både för tjejer och killar från 1-5 år och ska kosta max 30 kr.
Nu är de Noah och en tjej som är 1½ sen är de några som är 2 år och resten 3-5 år..
Men vad ska man köpa?
Måste ha med paketet den 27 november till dagis och skulle behöva lite råd!
- Caroliinen
- Alltid online

Re: Akut HJÄLP!
Jag tänkte också på play doh, eller kritor, målarbok eller något annat som man målar/ritar med.
- Taweret
- Alltid online

Tänkte på precis samma sak som dom ovanstående för det fungerar ju till alla dom åldrarna... 
-

MinisMamma - Alltid online

ett litet billigt gossedjur kanske
-

saga88 - Har vimedbarn.se som startsida

Tack för tipsen..de där med en bok e ju toppen..de får de bli..för de första jag kom att tänka på var ritblock och kritor..men så sa mannen..de köper nog de flesta så de e ju lite tråkigt..fast böcker kanske e samma sak men ja de blir bra iaf 
- Caroliinen
- Alltid online

Ja det finns ju så många olika sorters böcker med olika titlar så chansen är liten att ni köper samma. Böcker är alltid kul, jag tycker det är roligt att få böcker till Noel... 
-

MinisMamma - Alltid online

7 inlägg • Sida 1 av 1