Åkpåse
11 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Åkpåse
Jag har en från Teutonia som jag är jättenöjd med. De flesta barnbutiker (tex Babyproffsen) brukr ha massa olika påsar att välja på, och personalen brukar vara bra på att ge råd på vilken som passar just ens behov.
- shoegal
- Alltid online

vi har en elodie details påse, å den är vi super nöjda med!!!
dock lite dyr, men jag tycker det var värt dom pengarna!

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Vi har en från babyproffsen "Bozz" står det på den och den är kanonbra. Tror den kostar runt 1000-lappen men vi hade tur och köpte den på halva priset när det var kampanj. Det som är så bra med den är att förutom att man kan öppna upp den helt så är det en separat dragkedja för fötterna som kan öppna/stänga som ett lock liksom. Bra när Oscar blir för lång för åkpåsen för då kan han ha fötterna (med skor på självklart
) utanför men ändå ha nytta av den varma överdelen.
Hmm, lät kanske lite konstigt men jag kan fixa en bild om du inte förstår vad jag menar
..
Hmm, lät kanske lite konstigt men jag kan fixa en bild om du inte förstår vad jag menar
-

lizzzie - Alltid online

Så här ser den ut, men nu står det tydligen babytravel istället för Bozz på den, men jag förmodar att det är samma.
- Bilagor
-
- .jpg (30.89 KB) Visad 2881 gånger
-

lizzzie - Alltid online

Vi köpte vårpå stadium, 299kr, finns i svart och i orange svart..Mkt bra och varm..kolla in deras hemsida.
- Caroliinen
- Alltid online

Mina geografikunskaper är inte dom bästa...Härryda låte lite som Småland, eller? val av åkpåse är ju lite beroende på vad man ska ha den till. Ska man vara ute mycket i alla väder och om man bor där det blir kallt så krävs det ju en som är ordentligt varm.
Vi köpte en voksipåse...den är kanoooon!! Det enda negativa är att den är svår att få plats med i vår vagn...men det är ju inte påsens fel. Ska han sova i vagnen så klär jag honom mindre och då är det lugnt, men ska han ha på overall osv så blir det för trångt. Men i vinter/vår kommer den vara kanon på skoterturerna.
Jag har en sovsäck också. Det är en "vanlig" barnsovsäck...köpte den på COOP för 199:- den är också jättebra.
Vi köpte en voksipåse...den är kanoooon!! Det enda negativa är att den är svår att få plats med i vår vagn...men det är ju inte påsens fel. Ska han sova i vagnen så klär jag honom mindre och då är det lugnt, men ska han ha på overall osv så blir det för trångt. Men i vinter/vår kommer den vara kanon på skoterturerna.
Jag har en sovsäck också. Det är en "vanlig" barnsovsäck...köpte den på COOP för 199:- den är också jättebra.
- sprallos
lizzzie skrev:Vi har en från babyproffsen "Bozz" står det på den och den är kanonbra. Tror den kostar runt 1000-lappen men vi hade tur och köpte den på halva priset när det var kampanj. Det som är så bra med den är att förutom att man kan öppna upp den helt så är det en separat dragkedja för fötterna som kan öppna/stänga som ett lock liksom. Bra när Oscar blir för lång för åkpåsen för då kan han ha fötterna (med skor på självklart) utanför men ändå ha nytta av den varma överdelen.
Hmm, lät kanske lite konstigt men jag kan fixa en bild om du inte förstår vad jag menar..
Förstår vad du menar och det är ju jättepraktisk. Ska kolla upp den. Tack alla för era tips
-

Livet - vimedbarn.se skribent

sprallos skrev:Mina geografikunskaper är inte dom bästa...Härryda låte lite som Småland, eller? val av åkpåse är ju lite beroende på vad man ska ha den till. Ska man vara ute mycket i alla väder och om man bor där det blir kallt så krävs det ju en som är ordentligt varm.
-

Livet - vimedbarn.se skribent

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar