Åkpåse??
9 inlägg • Sida 1 av 1
Åkpåse??
Ni som har åkpåse...här kommer en fråga!
Hur många hål har ni i era påsar och var sitter dom?
Det vanliga är att det är 2 uppsättningar uppe så man får in bältet som ska gå över axlarna + ett hål mellan benen.
Nu är det nämligen så att jag har en Quinny freestyle och på dom (och säkert på fler vagnar) kan man göra om bältet till ett som bara sitter i midjan och mellan benen. SÅ jag behöver ju en åkpåse som har hål även i sidan i midjehöjd...så jag slipper ta hål i den det första jag gör. Babytravel har en som ser varm och go ut, men då vet jag ju inte om den har hål.
Quinny har egna påsar, men det finns knappt några begagnadfe och nytt är jag för snål för att köpa. Så...denna lilla åkpåse-novell är slut nu...hoppas ni förstod frågan..
Hur många hål har ni i era påsar och var sitter dom?
Det vanliga är att det är 2 uppsättningar uppe så man får in bältet som ska gå över axlarna + ett hål mellan benen.
Nu är det nämligen så att jag har en Quinny freestyle och på dom (och säkert på fler vagnar) kan man göra om bältet till ett som bara sitter i midjan och mellan benen. SÅ jag behöver ju en åkpåse som har hål även i sidan i midjehöjd...så jag slipper ta hål i den det första jag gör. Babytravel har en som ser varm och go ut, men då vet jag ju inte om den har hål.
Quinny har egna påsar, men det finns knappt några begagnadfe och nytt är jag för snål för att köpa. Så...denna lilla åkpåse-novell är slut nu...hoppas ni förstod frågan..
- sprallos
- Summertime
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Åkpåse??
Teutonias har 5 hål och den passar bra i Quinny (brorsan har ju en Quinny och de har lånat min åkpåse)!
- shoegal
- Alltid online

Perfekt!! Ja nu när man använder murklan man har mellan öronen så är det naturligtvis självklart att ALLA påsar h ar det eftersom de allra flesta vagnar har 5 punktbälten...
Tusen tack ändå...Kronanpåsen såg go ut!!
Tusen tack ändå...Kronanpåsen såg go ut!!
- sprallos
sprallos: Alfred rekommenderar den varmt..... man somnar väldigt fort i den och den blir snabbt varm och gosig utan att överheta bebis i...
- Lollo_80
- Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar