Affe gör framsteg :)
11 inlägg • Sida 1 av 1
Affe gör framsteg :)
nu på kvällen så hörde jag min kära gubbe vråla till.... blev orolig så jag sprang in i sovrummet, Affe låg på sängen och gubben stod lutad över honom..... han vände sig sa den stolte fadern..... han hade lagt Affe på mage i sängen vänt ryggen till för att hämta nappisen och när han vände sig om låg Affe på rygg.......
För att bevisa utvecklingen hamnade en lätt irriterad Affe på mage igen i sängen där han fick visa mamma att han minnsann kan vända sig över till rygg....
Vilken vecka/månad är det dom ska vända sig???? är min son snabb i utvecklingen eller....
För att bevisa utvecklingen hamnade en lätt irriterad Affe på mage igen i sängen där han fick visa mamma att han minnsann kan vända sig över till rygg....
Vilken vecka/månad är det dom ska vända sig???? är min son snabb i utvecklingen eller....
- Lollo_80
- Alltid online

Nej, men Oj vad skoj....då kommer han säkert att fotrsätta sådär tills han fått in tekniken
jag vet faktiskt inte då de ska börja med att vända sig...Är ju så olika från barn till barn....Men tycker att dt låter tidigt... 
-

Carola - Alltid online

Affe är så in i den stark..... på läkarbesök nr två.. då han var tre dagar så var doktorn tvungen att lägga honom på mage för att lysa i ögonen då vände han på huvudet....... hon (doktorn) lyft lite på ena sidan max 10 grader då for han över från mage till rygg........ BM skämtade och sade att Affe kommer att äta med kniv och gaffel innan vi går hem från BB 
- Lollo_80
- Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling