Är så förbannad!! (långt)
27 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
jag är helt chockad!! var tvungen att kolla upp vad aperts syndrom är o jag vet inte vad jag ska skriva... helt sjukt! hur kan man vara så idiotisk?! herregud, du har en underbart fin unge o ärligt talat, om hon hade haft en så allvarlig sjukdom med skelettmissbildningar (!!!) så nog fan hade du misstänkt att nåt var fel o sökt hjälp för det, my god...
hoppas verkligen du kan skälla ut bvc o tro inte på ett ord den läkaren säger i framtiden för han har nog köpt sin legitimation online!
hoppas verkligen du kan skälla ut bvc o tro inte på ett ord den läkaren säger i framtiden för han har nog köpt sin legitimation online!
-

Kali - Alltid online

Jaha, då var det än en gång bekräftat hur det går till på BVC...
Alltså, oOTINDRAOo, det här med BVC har vi ju diskuterat ett flertal ggr tidigare och nu känns det på nåt sätt som att måttet är rågat!
Vad sjutton håller de på med? Är det ett normalt beteende att stå och snacka skit (även om det inte hade varit skitsnack) över huvudet på föräldern?! VA!? Varför går vi dit, morsor och farsor...?!
Är det inte för att få information, stöd och hjälp med sånt som rör våra barn?
Vilken fruktansvärd inkompetens! Snacka om att vara ute och cykla...
Hade jag varit du hade jag fan tagit den ena och slagit den andre med!
Såhär får det inte gå till!
Lilla Tuvis, lilla gosungen! Ge henne en puss från mig!
Alltså, oOTINDRAOo, det här med BVC har vi ju diskuterat ett flertal ggr tidigare och nu känns det på nåt sätt som att måttet är rågat!
Vad sjutton håller de på med? Är det ett normalt beteende att stå och snacka skit (även om det inte hade varit skitsnack) över huvudet på föräldern?! VA!? Varför går vi dit, morsor och farsor...?!
Är det inte för att få information, stöd och hjälp med sånt som rör våra barn?
Vilken fruktansvärd inkompetens! Snacka om att vara ute och cykla...
Hade jag varit du hade jag fan tagit den ena och slagit den andre med!
Såhär får det inte gå till!
Lilla Tuvis, lilla gosungen! Ge henne en puss från mig!
- Rebl
Tindra: Men VAD grundar dom sina misstankar på vill man ju veta...!? Ser hon ut som ett barn som eventuellt kan ha det syndromet? (Jag vet inte hur dom ser ut). Eller handlar det "bara" om platt huvud? för då ska ju var och varannan unge till plastikkirurgen...
...Skitklantingt av dom!! Usch, så får man inte göra!
...Skitklantingt av dom!! Usch, så får man inte göra!
- sprallos
Nä det enda är att hon har platt huvud i bak och sen hänger hennes ena öga lite. Men hon ser verkligen inte ut att ha det syndromet för han mar de har man grava skelettmissbildningar och händer och fötter är ihopväxta, sedan kan inteligens och talförmåga påverkas. Vissa blir gravt handikappade och utvecklas inte normalt och kan inte sköta sig själva.
Så i mina ögon var det där en REJÄL feldiagnos som vem som helst kunde fatta att det inte stämde. Ser Tuva missbildad ut liksom??
Så i mina ögon var det där en REJÄL feldiagnos som vem som helst kunde fatta att det inte stämde. Ser Tuva missbildad ut liksom??
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Det med ögat sa plastikkirurgen berodde på att muskeln va lite slapp, men de växer antingen bort själv eller så kan de operera, jättelitet ingrepp som är lätt å göra.
-

oOTINDRAOo - Alltid online

- sprallos
27 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling

jösses