Är inte detta konstigt?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Är inte detta konstigt?
Jag har en Emmaljunga city cross... Ljulen på vänster sida rullar jättetrögt. På höger sida rullar de som de ska.... Alltså fort... Jag undrar om det ska vara såhär eller om det är ett fabrikationsfel? Barnvagnsbutiken är ju stängd idag, men ska dit och höra med dom imorgon.. Men än det nån som har en Emmaljunga som har samma "problem"?? Eller är jag bara överkänslig?
- TeodorsMamma
Re: Är inte detta konstigt?
Jenima skrev:Hur gammal är den? den kanske behöver smörjas??
Den är helt nyköpt. En månad gammal ungefär.Och de hade precis fått in den från Emmaljunga också, så...
- TeodorsMamma
skumt.. gå till barnvagnsaffären i morgon eller på måndag, kanske några skruvar som behöver lossas. Du skall inte vara missnöjd med en helt ny vagn.
- Jenima
Tycker oxå att du ska höra med butiken, så ska det ju inte vara!
Å så till nåt heeelt annat, som jag såg nu. Det skiljer bara 4 gr på våra kottars födelseuppgifter (Nike: 3200 gr), allt annat stämmer!
Lite onödig kuriosa sådär bara! 
Å så till nåt heeelt annat, som jag såg nu. Det skiljer bara 4 gr på våra kottars födelseuppgifter (Nike: 3200 gr), allt annat stämmer!
-

fumlan - Alltid online

Fumlan: Oj! Vad coolt!
Jo jag ska dit och höra med dom.. Jag vill inte gå och dra runt på en onödigt trög vagn.. Men jag kommer skämmas lite om de säger att det "ska vara så"...
Jo jag ska dit och höra med dom.. Jag vill inte gå och dra runt på en onödigt trög vagn.. Men jag kommer skämmas lite om de säger att det "ska vara så"...
- TeodorsMamma
Jag har samma vagn och upplever inte att den är trög på nått hjul. Du ska absolut kolla upp den!
-

Mickis - Alltid online

Helt OT men jag tycker att du har en väldigt fin signatur TeodorsMamma! 
- Cecilia*
- Alltid online

Cecilia* skrev:Helt OT men jag tycker att du har en väldigt fin signatur TeodorsMamma!
Åh vad rart! Nu blev jag glad! Tack!
- TeodorsMamma
9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar