Är era bebisar lika er som bebisar?
40 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Är era bebisar lika er som bebisar?
ToToRo: Hm.... vet inte riktigt vilka bilder du tänker på, jag var en tunnhårig lintott som bebis, sen blev det lite tjockare men fortfarande lintott
De kommer ju ändras i utseende och kanske likna oss lite mer så småningom hehe.... Varför e du inte på msn förresten? 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

oOTINDRAOo skrev:ToToRo: Hm.... vet inte riktigt vilka bilder du tänker på, jag var en tunnhårig lintott som bebis, sen blev det lite tjockare men fortfarande lintottDe kommer ju ändras i utseende och kanske likna oss lite mer så småningom hehe.... Varför e du inte på msn förresten?
tänker på en gammal bild jag sett på sig men då e du ju äldre, kanske 2-3 år men mitt mitt minne kan ju svika.
hahha japp nu har jag gått in. jag glömmer det. det har bivit mndre o mindre tid vid datorn, laim leker inte lika lätt själv nu för tiden o då glömmer jag gå in på msn. men nu har jag lämpat över honom på mattias
-

ToToRo - Alltid online

Jag vet inte vad du tänker på för bild, men det måste varit när jag var lite äldre då 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Ruskar liv i den här tråden igen. Många nya här på forumet som kanske vill lägga upp foton på sig själva som bebisar? 
-

Nelia - Alltid online

Ohhh....den här tråden minns jag! Hoppas den vaknar igen!
- sprallos
Jadå, min bebis är väldigt lik mig när jag var liten 
Men tyvärr finns det inga klockrena bilder men när jag tittar på bilder på mig själv från när jag var liten och Oliver live så är vi riktigt lika!
Mamman:
Men tyvärr finns det inga klockrena bilder men när jag tittar på bilder på mig själv från när jag var liten och Oliver live så är vi riktigt lika!
Mamman:
- Danem
- Alltid online

Sonen:
Som sagt, inte klockrena tyvärr men man kan nog ändå se likheter
Som sagt, inte klockrena tyvärr men man kan nog ändå se likheter
- Danem
- Alltid online

Åh ja, den här tråden är rolig! Får se om jag får till lite jämförelser med Claudia. Har ju med Vincent i början av den här tråden. =)
-

moia - Alltid online

40 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking