Banner Forum Image

Acko....Förlåt....

Community del för känsliga ämnen.

Acko....Förlåt....

Inläggav Madde » ons jan 02, 2008 13:50

Men snälla måste du bomba oss med inlägg? Vill inte vara den bittra men... Varje gång man loggar in så har du lagt upp trehundrasjuttiofem frågor??

Andra "viktigare" inlägg från alla andra trevliga mammor där ute försvinner i den jungel av inlägg du lämnar efter dig...

Du kan väl skära ner på dom lite... Det blir lite jobbigt i längden =)

Kram på dig!
//madde
Bild
Användarvisningsbild
Madde
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » ons jan 02, 2008 13:52

Äsch inte då jag tycker nog att det sällan är några nya inlägg,men visst skriver du många. Och de nya "viktigare" inläggen ser man ju i alla falll när man loggar in :D ! Kram på er
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav Helen » ons jan 02, 2008 14:14

Nä,,,,så farligt tycker inte jag heller att det är.
Användarvisningsbild
Helen
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » ons jan 02, 2008 20:07

Aj! jo jag håller med det kanske blivit lite mkt... ska bättra mej!!
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Re: Acko....Förlåt....

Inläggav Jenima » tor jan 03, 2008 00:08

Madde skrev:Men snälla måste du bomba oss med inlägg? Vill inte vara den bittra men... Varje gång man loggar in så har du lagt upp trehundrasjuttiofem frågor??

Andra "viktigare" inlägg från alla andra trevliga mammor där ute försvinner i den jungel av inlägg du lämnar efter dig...

Du kan väl skära ner på dom lite... Det blir lite jobbigt i längden =)

Kram på dig!
//madde

Måste hålla med liite här :oops: jätte roligt vissa frågor...men lagom är bäst :)
Jenima

Inläggav Zussa » tor jan 03, 2008 00:48

o så slutar acko o så finns det inga nya inlägg snart kvar alls, ja så e det 4 nya inlägg på 24 timmar typ. Men du acko skicka alla inlägg till mig du vill göra så kan jag ta över ett tag o sen kan Östersund ta över osv :)
Användarvisningsbild
Zussa
Alltid online
Alltid online

Inläggav Stina » tor jan 03, 2008 00:49

Hej på er! :D

Jag tycker det är jättekul att ni är så aktiva!! KRAMAR
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
Användarvisningsbild
Stina
Admin

Inläggav Zussa » tor jan 03, 2008 00:49

Jag försökte rappotera detta inlägget för jag tycker man inte skriver så egentligen. Men inga MODERATORER
Användarvisningsbild
Zussa
Alltid online
Alltid online

Inläggav Stina » tor jan 03, 2008 00:52

Det ska det ju givetvis vara. Ska genast kolla upp det!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
Användarvisningsbild
Stina
Admin

Inläggav Madde » tor jan 03, 2008 10:13

Jag ville inte vara taskig jag tyckte bara jag hade rätt att säga vad jag tyckte...

Jag kan inte logga in varje dag längre, utan det blir ca varannan eller var tredje dag. Och då "längtar" man lite efter sidan....
Men så dom senaste tre inloggningarna så har jag mötts av nästan bara rena sidor med Acko!s inlägg och det känndes lite som... Vart tog dom andra vägen??

Jag förstår dig acko det är skoj att skriva. Är inte arg på dig. Puss puss på dig!
Bild
Användarvisningsbild
Madde
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » tor jan 03, 2008 19:07

Alla har nog rätt i detta sammanhang,men som sagt "smaken är som b-n delad" och för min del eller 10 inlägg av samma,än 4 av 4 pers så man får något att skriva om.Och vi andra finns här men skriver väl inte speciellt mycket eller kommer inte på något att skriva om! Kram till alla
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav Stina » tor jan 03, 2008 22:09

Skönt att ni verkar vara sams ;)
Användarvisningsbild
Stina
Admin

Inläggav acko » tor jan 03, 2008 23:26

Men så dom senaste tre inloggningarna så har jag mötts av nästan bara rena sidor med Acko!s inlägg och det känndes lite som... Vart tog dom andra vägen??

Fast egentligen är det ju bara att låta bli att klicka på dom? Om manklickar på Nya Inlägg istället för Forum Index så syns ju tydligt vem författaren till en tråd är. Man kan ju klicka på dom namn och rubriker man själv väljer? Det är ju inte författaren som väljer vem som ska läsa det den skrivit. Känns som det beslutet får ligga på läsarens ansvar?(vad man tycker man hinner med och vad som känns meningsfullt för var och en)
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav HelenaS » fre jan 04, 2008 20:10

acko skrev:

Fast egentligen är det ju bara att låta bli att klicka på dom? Om manklickar på Nya Inlägg istället för Forum Index så syns ju tydligt vem författaren till en tråd är. Man kan ju klicka på dom namn och rubriker man själv väljer? Det är ju inte författaren som väljer vem som ska läsa det den skrivit. Känns som det beslutet får ligga på läsarens ansvar?(vad man tycker man hinner med och vad som känns meningsfullt för var och en)

Ja, så känner jag med! Jag går alltid in på "nya inlägg" och sen väljer jag att gå in på de trådar som känns intressanta. Andra väljer jag bort. Svårare än så är det inte.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
HelenaS
Alltid online
Alltid online

Inläggav Jenima » lör jan 05, 2008 22:02

vad madde menar är nog just att när man trycker på "nya inlägg" så kommer det upp sida efter sida efter sida.. där det står.. vad tror du... vad kan du... vilken skola...

jag älskar nya inlägg och tyckte det var roligt i början med några st nya roliga frågor...och jag vill inte göra mig ovän med nån här (så acko bli inte arg nu) men man har lite svårt att urskilja andra mammors inlägg , jag har faktiskt missat flera för att det blivit så mycket acko inlägg.... hon ber ju inte acko att sluta skriva...kanske bara dra ner på det lite och skriva i rimliga mängder...men vad jag har sett nu de senaste så har det blivit lite mindre inlägg :)

Men inga sura miner för alla har rätt att säga vad dom tycker utan att få en massa påhopp.
Jenima

Nästa

Återgå till Känsliga ämnen