Abort eller inte?
21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Abort eller inte?
stackare, vad jobbigt
vad betyder det? att det kommer bli ett missfall snart eller att du måste bli skrapad? usch, otäckt vilket som
vad betyder det? att det kommer bli ett missfall snart eller att du måste bli skrapad? usch, otäckt vilket som
-

Kali - Alltid online

stackars dig
... hoppas du blir skrapt... jag har själv gjort det (då jag gjorde en abort en gång) och det tycker jag inte va så farligt ändå....vet inget om att få missfall dock
...
- Tigi
- Alltid online

jag vet inte än. ska tillbaka till doktorn nästa vecka.
mitt förra missfall slutade i värkar och att jag fick läggas in en natt på sjukhus för att det inte kom ut. det krävdes typ tusen tabletter och tusen gram morfin för att det skulle hända något och jag har aldrig haft så ont tror jag. inte ens under förlossningen med liam. blä.
mitt förra missfall slutade i värkar och att jag fick läggas in en natt på sjukhus för att det inte kom ut. det krävdes typ tusen tabletter och tusen gram morfin för att det skulle hända något och jag har aldrig haft så ont tror jag. inte ens under förlossningen med liam. blä.
- Jenniefer
- Har vimedbarn.se som startsida

Fy fruktansvärt att behöva gå igenom något sådant här, speciellt då du gjort det tidigare oxå. Det måste vara hemskt att behövas göra det 1gång och 2. Fy. Hoppas att du slipper smärtan i den mån det går. Styrkekramar.!
-

karisma__ - Alltid online

21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2