ååh nej... Uppdaterad, gjort VUL. Goda nyheter..?
21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: ååh nej... Uppdaterad, gjort VUL. Goda nyheter..?
Jag gjorde då VUL idag. Hon tittade på skärmen noga inna hon sa, här finns ett foster, men jag kan inte se något hjärta som slår.
Jag känner mig riktigt riktigt henmsk när jag skriver detta, men just i det ögonblicket kände jag en otorlig lättnad. Att beslutet tagits åt mig, att jag slapp bestämma över den lilles öde själv.
Jag var i v.9.
Imorgon stänger jag ner denhär tråden och vill inte tänka på det mer. Tack så otrooligt mycket för erat stöd, ni är underbara människor!
Jag känner mig riktigt riktigt henmsk när jag skriver detta, men just i det ögonblicket kände jag en otorlig lättnad. Att beslutet tagits åt mig, att jag slapp bestämma över den lilles öde själv.
Jag var i v.9.
Imorgon stänger jag ner denhär tråden och vill inte tänka på det mer. Tack så otrooligt mycket för erat stöd, ni är underbara människor!
-

Shelly - Alltid online

Jag har missat denna tråd innan, men jag kan bara hålla med vad de andra redan sagt. Du kommer fixa detta även om det säkert blir jobbigt. Men du måste ju känna att du och Liam kan klara av det också...en bebis till hade blivit tungt....jag vill inte säga "skönt" att det blev som det blev...men skönt att du slapp ta beslutet själv.
KRAM!!
KRAM!!
- sprallos
Mjo en vecka efter stämmer nog .. kanske någon dag mer =/ .
Jag valde att ta tabletter, vill ha det överstökat så fort som möjligt.
Jag tar hand om min son som om ingenting hänt, och han var hos en släkting under tiden. Jag försöker se detta som bara ännu ett hinder som man måste jobba sig igenom, det har varit gott om dom...
Dock tror jag nog att jag aldrig kommer våga ha sex igen, första gången jag blev gravid så var det med p-piller, och nu med kondom? Har noll tillit till preventivmedel...
Jag valde att ta tabletter, vill ha det överstökat så fort som möjligt.
Jag tar hand om min son som om ingenting hänt, och han var hos en släkting under tiden. Jag försöker se detta som bara ännu ett hinder som man måste jobba sig igenom, det har varit gott om dom...
Dock tror jag nog att jag aldrig kommer våga ha sex igen, första gången jag blev gravid så var det med p-piller, och nu med kondom? Har noll tillit till preventivmedel...
-

Shelly - Alltid online

Hm, nån mer än jag som undrar hur du pallade med att tänka på sex så fort efter din förlossning? Och att dessutom bli gravid trots kondom, det känns ju så oturligt och osannolikt att det knappt känns sant. Din stackare, jag hade nog ringt kondomtillverkaren och klagat!
Säger som mini-mamman, tur i oturen att det nu blev som det blev! Även om nu missfall/abort inte är kul att gå igenom oavsett anledningen.
Ta hand om dig och lycka till!
Säger som mini-mamman, tur i oturen att det nu blev som det blev! Även om nu missfall/abort inte är kul att gå igenom oavsett anledningen.
Ta hand om dig och lycka till!
-

grynet_å_jag - Alltid online

oj då....viken historia...
tur i oturen..verkligen..
tur i oturen..verkligen..
- Tigi
- Alltid online

21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2