30/7= Emil 6 månader :)
10 inlägg • Sida 1 av 1
30/7= Emil 6 månader :)
Hej alla gamla och nya medlemmar, nu har man hittat hit igen 
Vill säga grattis till alla bebisar som kommit till världen och alla som nyligen plussat.
Själv vet jag inte riktigt vad tiden tar vägen ännu. Vicktoria är snart 5år gammal och har bara ynka ett år kvar till skolan börjar.
Emilia är 3½år och är i sin härliga trots " jag vill inte, jag ska inte" , men annars är en lugn och härlig tjej.
Annica vårt lilla vilddjur är 2år och klättrar på allt och alla. Hon är inte tam för fem öre även om hon 'är den som tackar och säger varsågod och hjälpet till.
Emil han är när som 6 månader och är väldans snabb i utvecklingen. Jag som önskade mig en bebis
Han kryper sedan 1 månad tillbaka och ställer sig upp mot saker( på fötterna) sedan ½ månad tillbaka.
Han är väldans snäll och gnäller inte, bara nu för jag tro tänderna är på väg.
Nu ska jag in och läsa hur det går för alla
kram på er alla!
Vill säga grattis till alla bebisar som kommit till världen och alla som nyligen plussat.
Själv vet jag inte riktigt vad tiden tar vägen ännu. Vicktoria är snart 5år gammal och har bara ynka ett år kvar till skolan börjar.
Emilia är 3½år och är i sin härliga trots " jag vill inte, jag ska inte" , men annars är en lugn och härlig tjej.
Annica vårt lilla vilddjur är 2år och klättrar på allt och alla. Hon är inte tam för fem öre även om hon 'är den som tackar och säger varsågod och hjälpet till.
Emil han är när som 6 månader och är väldans snabb i utvecklingen. Jag som önskade mig en bebis
Han kryper sedan 1 månad tillbaka och ställer sig upp mot saker( på fötterna) sedan ½ månad tillbaka.
Han är väldans snäll och gnäller inte, bara nu för jag tro tänderna är på väg.
Nu ska jag in och läsa hur det går för alla
kram på er alla!
- HärligaTöser
- Alltid online

Re: 30/7= Emil 6 månader :)
Kul att höra hur det är med er. Jag har full förståelse för att din tid bara försvinner med fyra småttingar i sina bästa år 
Emil verkar vara väldigt snabb i utveckling lite jobbigt kan jag tro då han inte har förstånd efter vad han klarar fysiskt om han snart börjar att gå. Hoppas att det tar några månader till innan han vågar släppa taget och gå själv.
Emil verkar vara väldigt snabb i utveckling lite jobbigt kan jag tro då han inte har förstånd efter vad han klarar fysiskt om han snart börjar att gå. Hoppas att det tar några månader till innan han vågar släppa taget och gå själv.
- Taweret
- Alltid online

Roligt med uppdatering om barnen. Tänk att Emil redan är 6 månader!
Grattis killen!
Grattis killen!

-

Redhotwera - Alltid online

Jisses, är Emil redan 6 månader?? Säger som Sprallos, vart tar tiden vägen??? Kul med en uppdatering från er. Har full förståelse att tiden inte räcker till.
- lime95
- Alltid online

men shit! e så imponerad av dig med 4 småttingar hemma! jag börjar bli lite galen här hemma ibland nu..hehe barnen va snälla å fromma där i början då Nova föddes..nu e det trots trots trots mest hela dagarna
.... hehe... jeje man klarar ju av det för man måste 
- Tigi
- Alltid online

taweret´: jo jag hoppas oxå han går lite senare, typ vid 1år eller nått. hehe
redhot: nej, jag fattar inte heller att han är det och när man väl fattat han 'är det så är han väl 9 månader eller n´ått
sprallos och lime95: tur är det är fler som tycker tiden går fort. När det är sommar så går väl tiden fortare än vanligt kan jag tro.
tigi: hehe, det låter som här
. jag är impad utav dej oxå, få så efter mig är du inte. hehe.
redhot: nej, jag fattar inte heller att han är det och när man väl fattat han 'är det så är han väl 9 månader eller n´ått
sprallos och lime95: tur är det är fler som tycker tiden går fort. När det är sommar så går väl tiden fortare än vanligt kan jag tro.
tigi: hehe, det låter som här
- HärligaTöser
- Alltid online

hehe...jaa men det e skönt att man kan peppa varandra på detta forum
man får lixom lite mer styrka 
- Tigi
- Alltid online

Men vilken söt liten kille, och va duktig han är! Grattis till 6-månader! 
-

LineMor - Alltid online

tigi: ja detta är verkligen en bra sida
ängra inte en ända sekund att jag är härinne.
Linemor: tack så mycket och grattis till Elin oxå.
Linemor: tack så mycket och grattis till Elin oxå.
- HärligaTöser
- Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1