2årskalas! Men hur gör man ett barnkalas kul utan barn?
3 inlägg • Sida 1 av 1
2årskalas! Men hur gör man ett barnkalas kul utan barn?
Snart fyller min lilla plutt 2år!
Men på hennes kalas blir det bara vuxna släktingar och våra (på pappret vuxna iaf
) barnlösa ölgillande 20+-nånting vänner. (och iofs en rörjig 1,5-åring som hon kommer sådär bra överens med)
Hur gör man så att det inte bara blir en massa tråkigt kaffedrickande med tanter och farbröder? Är det nån som har tips på hur man gör det barnroligt på kalaset?
(som förövrigt hålls i föreningens fritidslokal i källaren.)
Men på hennes kalas blir det bara vuxna släktingar och våra (på pappret vuxna iaf
Hur gör man så att det inte bara blir en massa tråkigt kaffedrickande med tanter och farbröder? Är det nån som har tips på hur man gör det barnroligt på kalaset?
(som förövrigt hålls i föreningens fritidslokal i källaren.)
-

jetboy - Har vimedbarn.se som startsida

Re: 2årskalas! Men hur gör man ett barnkalas kul utan barn?
massor av ballonger, en liten fiskdamm o låt henne öppna alla paket där så blir det nog roligt för henne även om ni dricker kaffe o pratar! tror du inte alla ändå vill leka lite med födelsedagsbarnet?
-

Kali - Alltid online

Re: 2årskalas! Men hur gör man ett barnkalas kul utan barn?
Det är nog så ändå, nästan alla som hon tycker om kommer ju att vara där, och det blir tårta och "paketeter".
Det är nog mest jag som har jagat upp mig för att jag fått för mig att det måste vara på nåt särskilt sätt när man fyller "barn-på-riktigt" (alltså det definitiva slutet för bebistiden).
Blir nog roligt och spännande för henne.
Herregud, ungen tycker ju att ludd är spännande! 
Det är nog mest jag som har jagat upp mig för att jag fått för mig att det måste vara på nåt särskilt sätt när man fyller "barn-på-riktigt" (alltså det definitiva slutet för bebistiden).
Blir nog roligt och spännande för henne.
-

jetboy - Har vimedbarn.se som startsida

3 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas