27Novemberbarns ego tråd (Att bli gravid)
28 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
27Novemberbarns ego tråd (Att bli gravid)
Det är populärt att ha en liten ego tråd så här kommer min.....
Jag heter Jessika är 26år bor igöteborg med min sambo D och min son T ,men ska snart flytta till floda.. sonen som precis fyllt 1år och vi har mer eller minder försökt få syskon sen han föddes (har inte använt skydd...) har fram till nu använt äl test och inte haft någon framgång och precis fått tag i en fertilitetsmonitor, så här ska det optimeras.....
bara för att jag fått tag i en fertilitetsmonitor så kommer det ta sig denna månaden.... *ler*
Jag heter Jessika är 26år bor igöteborg med min sambo D och min son T ,men ska snart flytta till floda.. sonen som precis fyllt 1år och vi har mer eller minder försökt få syskon sen han föddes (har inte använt skydd...) har fram till nu använt äl test och inte haft någon framgång och precis fått tag i en fertilitetsmonitor, så här ska det optimeras.....
bara för att jag fått tag i en fertilitetsmonitor så kommer det ta sig denna månaden.... *ler*
Senast redigerad av 27NovemberBarn mån aug 17, 2009 22:09, redigerad totalt 1 gång.
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

Re: 27Novemberbarns ego tråd
Så spännande!!
Hur funkar en sån där fertilitetsmonitor egentligen?? Har du köpt den eller?? Vad kostade den att köpa/hyra??
Många nyfikna frågor...
Lycka till!!
Hur funkar en sån där fertilitetsmonitor egentligen?? Har du köpt den eller?? Vad kostade den att köpa/hyra??
Många nyfikna frågor...
Lycka till!!

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

spännande. håller tummarna för ett plus snart!
-

ToToRo - Alltid online

jag hittade en på blocket 500kr annars kostar don ny 1200kr och det finns även på tradera och ebay... man kan säga att det är ett avanserat äl test....
liten del av texten från clearblue:s hemsida
De flesta ägglossningstest för hemmabruk fastställer de två mest fertila dagarna under din cykeln genom att påvisa ökning av luteiniserande hormon (LH), som sätter igång ägglossningen. Clearblue Fertilitetsmonitor är unik genom att den spårar två hormon som normalt fastställer upp till sex fertila dagar – den visar inte bara dina två mest fertila dagar, utan kan även upplysa de flesta kvinnor om 1 till 5 extra dagar med hög fertilitet innan deras fertilitetstopp. Eftersom din spermier kan leva i din kropp i flera dagar, kan samlag under alla dessa dagar leda till befruktning.
http://www.clearblueshop.se/clearblue-f ... onitor.php
Jag har använt äl test från testlagret men de är så svåra att läsa av
liten del av texten från clearblue:s hemsida
De flesta ägglossningstest för hemmabruk fastställer de två mest fertila dagarna under din cykeln genom att påvisa ökning av luteiniserande hormon (LH), som sätter igång ägglossningen. Clearblue Fertilitetsmonitor är unik genom att den spårar två hormon som normalt fastställer upp till sex fertila dagar – den visar inte bara dina två mest fertila dagar, utan kan även upplysa de flesta kvinnor om 1 till 5 extra dagar med hög fertilitet innan deras fertilitetstopp. Eftersom din spermier kan leva i din kropp i flera dagar, kan samlag under alla dessa dagar leda till befruktning.
http://www.clearblueshop.se/clearblue-f ... onitor.php
Jag har använt äl test från testlagret men de är så svåra att läsa av
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

ja här händer det inte så mycket ... vet ej om jag haft äl än..... tiden får väl utvisa vad som händer eller inte händer... flyttar snart så det är full fart ändå... +en liten son på 1år som far runt över allt...
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

Re: 27Novemberbarns ego tråd (Att bli gravid)
hoppas du får ditt plus snart...jag har sett att du försökt väldigt länge...
lycka till!
lycka till!
- Tigi
- Alltid online

Oj vad spännande! Mycket på g nu då. Syskon och hus! Vi bor oxå i floda, flyttade hit för exakt ett år sen idag. Trivs så så bra här. Hoppas ni oxå kommer göra det!
-

ullis78 - Alltid online

Spännande är det! Lycka till nu, jag håller alla tummar jag kan. Du får rapportera om hur det fungerar med fertilitetsmonitorn.
-

moia - Alltid online

Jag har fått ett tips på en kur..... för att bli gravid...
jag ska testa en fertilitetsmonitor
jag ska oxå ge mannen bidrottninggele och L-Arginine
Bidrottninggele rekommenderas av traditionellt orienterade kinesiska läkare för att främja fertiliteten.
Men inte bara kvinnor kan bli hjälpta, menar man, utan även män kan använda den för att höja vitaliteten. Gelen sägs kunna stimulera sädesproduktionen hos män och ge en mer levnadsduglig säd.
L-Arginine är känt för att öka både antalet spermier och rörligheten. Tillskottet av arginin kan öka kväveoxidhalten, en beståndsdel som är involverad i mannens förmåga till erektion.
Kvinna:
bidrottninggele 1000mgvar 3:edag
Rosenrot extra stark 2/dag,
Multikvinna (vitaminer)maxdos,
Omega 3 3/dag
Bisolvon 3/dag (slemlösande)
Mannen
Zink tabletter 3/dag,
Multiman maxdos,
Omega 3 3/dag
Bisolvon 3/dag.
bidrottninggele
L-Arginine
Alla tabletter utom Bisolvon hittar du på Naturapoteket /bodystore
Bisolvon är reseptfritt och finns på vanliga apoteket.
Vitaminerna och omega 3 äter ni varge dag.
Zinken och rosenroten äts från mensens första dag till ÄL.
Bisolvonet räcker det med att äta i en vecka tom ÄL.
jag ska testa en fertilitetsmonitor
jag ska oxå ge mannen bidrottninggele och L-Arginine
Bidrottninggele rekommenderas av traditionellt orienterade kinesiska läkare för att främja fertiliteten.
Men inte bara kvinnor kan bli hjälpta, menar man, utan även män kan använda den för att höja vitaliteten. Gelen sägs kunna stimulera sädesproduktionen hos män och ge en mer levnadsduglig säd.
L-Arginine är känt för att öka både antalet spermier och rörligheten. Tillskottet av arginin kan öka kväveoxidhalten, en beståndsdel som är involverad i mannens förmåga till erektion.
Kvinna:
bidrottninggele 1000mgvar 3:edag
Rosenrot extra stark 2/dag,
Multikvinna (vitaminer)maxdos,
Omega 3 3/dag
Bisolvon 3/dag (slemlösande)
Mannen
Zink tabletter 3/dag,
Multiman maxdos,
Omega 3 3/dag
Bisolvon 3/dag.
bidrottninggele
L-Arginine
Alla tabletter utom Bisolvon hittar du på Naturapoteket /bodystore
Bisolvon är reseptfritt och finns på vanliga apoteket.
Vitaminerna och omega 3 äter ni varge dag.
Zinken och rosenroten äts från mensens första dag till ÄL.
Bisolvonet räcker det med att äta i en vecka tom ÄL.
- 27NovemberBarn
- Galen i vimedbarn.se

28 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2