19/2 2008 förändrades livet!
27 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
19/2 2008 förändrades livet!
jag det är sant, 9.15 för 6 månaders förändrades ens liv totalt, men inte till det sämre utan till det bättre. Något helt underbart kom till världen och har charmat allt och alla sedan dess...kan inte fatta det 6 månader idag är Amelia!!!!
vem är jag?
jag är Amelia dotter till Mamma och Pappa så klart..
jag gillar busa med mamma som vi gör varje dag, men inte att glömma pappa heller. jag kan sitta själv, tränar på krypa hasar mig fram och bak nu och gungar mig på knäna. jag rullar fram och tillbaka, fram och tillbaka när jag känner för det..
fått låna en kompis gåstol som jag röjer i nu vill jag lova, fart och fläkt. Tar mig till lådor som jag kommit på jag kan öppna, sliter ner handdukar från spisen...
pratar massvis men ingen förstår mig ännu, de nyaste är att ja säger ja ja ja ja.. frågor någon mig säger jag då ja
hihih..
gillar när pappa sjunger och spelar gitarr för mig..
när mamma sjunger och gör roliga gester till många låtar..
gillar även flyga flygplan och gömma mig i tvättkorgen så dom inte hittar mig..hihi
fick min 6 månadersvaccination igår och har ni feber, det är mindre roligt och läkaren var dum mot mig. är även svullen nere i tandköttet väldigt svullen, men inte säkert som vanligt jag ska låta tänderna komma:)
ja det är jag Amelia 6 månader idag, älskar mina föräldrar som låtit mig komma till jorden!!!!!!
vem är jag?
jag är Amelia dotter till Mamma och Pappa så klart..
jag gillar busa med mamma som vi gör varje dag, men inte att glömma pappa heller. jag kan sitta själv, tränar på krypa hasar mig fram och bak nu och gungar mig på knäna. jag rullar fram och tillbaka, fram och tillbaka när jag känner för det..
fått låna en kompis gåstol som jag röjer i nu vill jag lova, fart och fläkt. Tar mig till lådor som jag kommit på jag kan öppna, sliter ner handdukar från spisen...
pratar massvis men ingen förstår mig ännu, de nyaste är att ja säger ja ja ja ja.. frågor någon mig säger jag då ja
gillar när pappa sjunger och spelar gitarr för mig..
när mamma sjunger och gör roliga gester till många låtar..
gillar även flyga flygplan och gömma mig i tvättkorgen så dom inte hittar mig..hihi
fick min 6 månadersvaccination igår och har ni feber, det är mindre roligt och läkaren var dum mot mig. är även svullen nere i tandköttet väldigt svullen, men inte säkert som vanligt jag ska låta tänderna komma:)
ja det är jag Amelia 6 månader idag, älskar mina föräldrar som låtit mig komma till jorden!!!!!!

- cammi
- Alltid online

Re: 19/2 2008 förändrades livet!
dom är lite stor men jag hoppas ni orkar öppna upp dom för se hur söt jag är, iaf i mamma och pappas ögon.
hipphipphurra på min egna 6 månadersdag!!!
- cammi
- Alltid online

Meeeen så söt hon är!
Grattis på 6-månadersdagen!
Lite OT men min kusin har BF 19/2 -09 hihi..
Lite OT men min kusin har BF 19/2 -09 hihi..
-

Nelia - Alltid online

Grattis söta Amelia på 6 mån dagen!!
Hälsa mamma & pappa att bilden du är ett flygplan MÅSTE förstoras och hängas på väggen...den var sååå fin!
Hälsa mamma & pappa att bilden du är ett flygplan MÅSTE förstoras och hängas på väggen...den var sååå fin!
- sprallos
joel du får gratta kussen din:)
sprallos jag ska hälsa dom det, blir nog inte så svårt övertala dom om en förstoring:)
sprallos jag ska hälsa dom det, blir nog inte så svårt övertala dom om en förstoring:)
- cammi
- Alltid online

my god hon är så söt så söt så söt som socker!!
-

Kali - Alltid online

Grattis på halvårsdagen hjärtat!! så imlans söt hon är... också vuxit en massa sen vi sågs!!
<3 kram <3
<3 kram <3
- virmana
grattis på 6 - månaders dagen:) Va mysigt du skrev om hur hon är som 6 månader=)
-

cornelia19 - Alltid online

27 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2