18-månaders trots?
21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: 18-månaders trots?
Här är en till med ett ENORMT humör...
Har tyvärr oxå vanan att slå/dra i håret/ riva...
Känns nästan hopplöst ibland, för visst har han fattat att han gör fel. Men det händer såååå ofta att man snart inte vet varken ut eller in. Han kramas o pussas mycket o älskar att mysa. Så det är bara o hoppas att det hänger ihop med talet eller så, kommer ju mer o mer där oxå
Nu sover iaf liten sen länge så mamma får vila!
Har tyvärr oxå vanan att slå/dra i håret/ riva...
Känns nästan hopplöst ibland, för visst har han fattat att han gör fel. Men det händer såååå ofta att man snart inte vet varken ut eller in. Han kramas o pussas mycket o älskar att mysa. Så det är bara o hoppas att det hänger ihop med talet eller så, kommer ju mer o mer där oxå
Nu sover iaf liten sen länge så mamma får vila!
- jessica81
- Alltid online

hehe jo det här trotset blir man lite galen på, men hoppas på att det går över snart:P Philip är snart 18 månader o han har redan kommit in i kiss o bajs åldern:S började för nån dag sen, han sa bajs o peka på blöjan, bra gjort sa vi då.. sen blev ju allt bajs såklart, hans kudde luktar bajs, det ligger bajs på golvet(inte för att d gör d, utan han ser lite smuts o säger bajs hela tiden) lite gulligt men hoppas han inte säger d på dagis hela tiden..
- nilla6
- Alltid online

Förtrotsen...som en förberedelse för vad som komma skall
Min kille hade också det, varade någon månad. Mest frustration tror jag, att de inte kan så mycket som de vill och inte gör sig förstådda så bra som de önskar. Inte riktig trots som kommer senare..
- Maiyah
- Alltid online

Om det här är "förtrots" så vill jag inte vara med om den riktiga 2 års trotsen... haha...
-

MinisMamma - Alltid online

förtrots? hehe. mina flickor kom in i en trots vid 18mån och det har hållat i sig ännu. V är 3½år och E 2år.
när kommer den riktiga?
när kommer den riktiga?
- HärligaTöser
- Alltid online

21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling