Tack för era svar!
Nej precis som du säger magda så är det nog förkylningen. Hon brukar ju inte reagera på sprutorna.
Och till min enorma lättnad så hade hon bara lite feber i natt

. Det var lite skönt att få sova utan en unge i sängen som kastar sig av och an. Hoppas att det har vänt nu.
Nu gäller det bara att vända tillbaka dygnet igen. Eftersom vi har vaknat så mycket på natten dom senaste dagarna så sover hon gärna till 10-11 på förmiddagen

. Och då får jag ofta väcka henne.
Bella har också varit sjuk extremt mycket sen julas! Fyra kräksjukor, en öroninflammation, och typ tre förkylningar med feber. Inte kul.
Minismamma; Jag har också varit nojjig över feberkramper. Mina vänner son fick det på julafton och det var såklart väldigt otäckt.
Det är ju som sagt inte alls säkert att Noel får det någonsin, men det är ju inte lätt att släppa det ändå kan jag tänka.
Det jag brukar göra för att kanske kunna förebygga risken för kramper är febernedsättande, lägre temperatur i sovrummet, ingen pjamas eller täcke och försöka få i henne vatten som kyler ner lite innifrån.
Jag vet tex att mina vänners son brukar ha väldigt mycket kläder på sig och att dom hade det väldigt varmt inomhus (eldade i öppna spisen+mycket folk) när kramperna kom.
Dom agerade precis rätt och fick av honom kläderna och sprang ut med honom utomhus.
Dom där grejerna kanske inte spelar sån stor roll men det känns bättre att försöka göra någonting iaf

.