18 mån vaccineringen
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: 18 mån vaccineringen
hmmm, ja nu ikväll var rodnaden nästan borta. Hoppas han inte blir dålig, han har inte reageerat på andra sprutor nått större iaf..
Läkaren sa att de inte tyckte att barnen drabbades av biverkningar mer av denna spruta än andra... men jag tycker man hör tvärtom..
Läkaren sa att de inte tyckte att barnen drabbades av biverkningar mer av denna spruta än andra... men jag tycker man hör tvärtom..
- Ki27
- Alltid online

Noel har haft såna utslag ett tag nu men jag tror att det har berott på att han är så himla torr i huden.
Är det bara Noels vänner som har haft extrem otur efter den här sprutan?
Först en som fick hemska feberkramper och nu har en till blivit sjuk i lunginflammation... hmm...
Läkarna trodde att hon hade nåt virus i kroppen och när hon fick sprutan så bröt det ut på henne.
Nu är jag ännu mer nervig inför sprutan imon och hur Noel kommer att reagera på det.
Är det bara Noels vänner som har haft extrem otur efter den här sprutan?
Först en som fick hemska feberkramper och nu har en till blivit sjuk i lunginflammation... hmm...
Läkarna trodde att hon hade nåt virus i kroppen och när hon fick sprutan så bröt det ut på henne.
Nu är jag ännu mer nervig inför sprutan imon och hur Noel kommer att reagera på det.
-

MinisMamma - Alltid online

MinisMamma, men uuuh vilken otur deras barn har 
Tror inte att Noel blir dålig av den, det kommer gå fint!
Tror inte att Noel blir dålig av den, det kommer gå fint!
- Ki27
- Alltid online

18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling