......
25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
......
Mitt hjärta är sargat av många händelser under mitt liv, och jag har nu insett att jag inte mår så bra som jag försöker få alla att tro att jag gör, många minnen plågar mig, dag som natt. Jag somnar med gråt i halsen jag vaknar med tårar som rinner. Så ska det ju inte vara, jag har nu kontaktat en psykolog. Jag har helt enkelt hamnat i en depression, vilket har skapat en sida av mig själv som jag inte gillar, och jag vill inte att min dotter växer upp med en mamma som mår dåligt. Jag har försökt att skriva av mig min livshistoria för att förstå mer av mina upplevelser och kanske få tillbaka mina förträngda minnen, och för att jag ska kunna gå vidare i mitt liv och glömma allt bakom mig igen. Men det saknas fortfarande så mycket bitar, vilket gör att jag går igenom allt i huvudet om och om igen, utan resultat. Och detta ger mig en frustration som gör att jag kan koka över av ilska, den enda jag aldrig blir arg på är Leiha, men stackars A får ta mycket skit
.
Jag kommer minska ner lite av mitt skrivande här en period, tittar in lite då och då och lämnar ett avtryck.
Tack för allt
Jag kommer minska ner lite av mitt skrivande här en period, tittar in lite då och då och lämnar ett avtryck.
Tack för allt
-

MinLyckaLeiha - Alltid online

Re: ......
Du är alltid välkommen närhelst du har lust och ork...
Bra att du tar tag i dina problem...
Hoppas du mår bättre snart...
KRAM
Bra att du tar tag i dina problem...
Hoppas du mår bättre snart...
KRAM
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
hoppas du kryar på dig snart! depression är inte att leka med. ta det lugnt och försök minska kraven i vardagen. bra att du tar tag i att prata med någon! kram på dej
-

ulrica42 - Alltid online

Skönt att du tar tag i din situation...för allas skull. Bra beslut! Jag skickar massor med styrkekramar, detta fixar du!! Kram!! Du får gärna slänga iväg ett PM om du vill...
- sprallos
usch det låter jobbigt! men instämmer med de andra, jättebra att du tar tag i det! det kommer gå hur bra som helst o tänk hur bra du kommer må nästa nyår! kramar!
-

Kali - Alltid online

Hopaps du kommer bli bättre snart, skönt att du tar tag i det.
Sköt om dig styrke kramar
Sköt om dig styrke kramar
-

cornelia19 - Alltid online

Jättestor kram till dig!!! Kom ihåg att du inte är en svag människa bara för att du mår dåligt!!! Styrkan ligger i att du tar tag i dina funderingar...
- Lejonella
- Alltid online

25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Ångest & depression